2009. március 25., szerda

Mi mindenre jó a gépírás-tudás?!

Tegnap a neten való kutakodásaim közepette találtam egy oldalt, ahol regisztráció után interjúk, előadások stb. anyagait lehet elvállalni gépelésre.
Még szakközépben tanultunk gépelni, elég jól is megy, hát kipróbáltam. Regisztráció utáni szokásos levélváltás, majd bejelentkezés után elküldött az oldal gyakorolni. Az interjú, melynek a szövegét kellett gépelni, egy kávézóban zajlik, háttérben zene, csörömpölés. De ez egyáltalán nem volt zavaró. Az viszont igen, hogy az interjúalany kevésbé artikuláltan beszél. Azért a végére egész jól ráállt a fülem.
A gyakorló feladatot ellenőrizni is lehet, megmutatja a referencia-anyagtól való eltérést, hibaarányt számol, egységnyi idő alatti leütésszámot. Ezután rákattintottam az elvállalható feladatok fülre: de sajnos feladat az nem volt.
Az ilyen munka pedig jól végezhető otthon, akár éppen akkor, amikor a gyerkőcök alszanak. Megélni ugyan nem lehetne belőle, de gyes-kiegészítésnek egész biztosan jól jönne.

1 megjegyzés:

  1. Szia! Ezt én is kiprobáltam! Szerettem volna én is elvállalni egy-két ilyen munkát. Ezen az emlitett oldalon én még csak gyakoroltam, valószínű azért nem lehet érteni mit mond, mert nem itt él az illető, hanem Erdélyben.
    Sikerült már találnod ilyen munkát?
    Köszönettel.

    VálaszTörlés