2009. május 10., vasárnap

Hogyan lesz honlapom?

Többször is oda lyukadtam ki az internetes pénzforrások keresése közben, hogy ha nem csak zsebpénzre valót akarok keresni, akkor saját honlapot kell készítenem. Na de hogyan? Nem vagyok informatikus!

Barátom, a Google segítségével keresgéltem egy kicsit az interneten, és számos olyan oldalat találtam, amely az online vállalkozásokkal, online vállalkozókkal foglalkozik. Fel is iratkoztam hírlevelekre, letöltöttem jópár ingyenes e-bookot. De ezek vagy csak általánosságban foglalkoztak a témával, vagy pedig online marketinggel foglalkoztak. Egyik sem adott hasznos információt ahhoz, hogyan is fogjak hozzá.

Voltak ugyan fizetős e-bookok is, de az ingyenesen nyújtott tartalom nem győzött meg engem arról, hogy a pénzért árult könyvekben találok hasznos információkat.

Egészen véletlenül találtam rá Vida Ági oldalára, a gazdagmami.hu-ra. Végigolvastam jó pár blogbejegyzést. Ez volt az, amit kerestem! Már a blogbejegyzéseiben nagyon sok hasznos információt kaphat az érdeklődő.

Még a télen tartott Ági egy ingyenes webináriumot is, ami aztán tényleg meggyőzött arról, hogy jó helyen járok, és eldöntöttem, hogy amint tehetem, megvásárolom a Gazdagmami tanfolyam oktató CD-it.

A tanfolyam tényleg az alapokkal kezdi - piackutatással: milyen témák érdeklik az embereket, milyen a konkurencia, mekkora fizetőképes kereslet lehetséges. De már csak a honlapkészítéses rész miatt is érdemes volt beruháznom a tanfolyamba. Tényleg szájbarágósan, laikusoknak is érthetően magyarázza el teendőket. Mivel ő sem informatikus, nincs tele az anyag szakzsargonnal, érthetetlen szavakkal.

Az oktató videók nagy részét már átfutottam, de az igazi tanulás még előttem áll. Már megvan az ötlet, hozzá kellene állni a megvalósításnak. Majd igyekszem beszámolni arról, hol is tartok.

Ha Te is gondolkodtál már egy saját honlapon, csak nem tudod, hogyan is fogj hozzá, bátran ajánlom Neked is Ágit és a Gazdagmami tanfolyamot.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése